قدس آنلاین - ایلام: فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: شعار محوری ناجا «همه با هم برای امنیت و آرامش » است . 

کشف سی میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار نورعلی یاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام با بیان اینکه در هرجای دنیا پلیس به تنهایی مسئول نظم و آرامش جامعه نبوده بلکه طبیعی است که مردم و مسئولین در این برنامه نقش آفرینی کنند، اظهار داشت :اگر امروز آرامش در بخش های مختلف نظام حاکم است، نشان از مشارکت مردم و حمایت های مادی و معنوی مسئولین است. 
 
سردار یاری یا اشاره به اینکه اولین هدفی که ناجا دنبال می کند ارتقاء سرمایه های اجتماعی و افزایش میزان امنیت در بین مردم است و می توان به وضوح در بین اقشار مختلف جامعه این رضایتمندی را مشاهده کرد، یادآور شد: افزایش زمینه های جلب مشارکت مردمی در توسعه امنیت، موضوع بعدی است که تلاشهایی تاکنون انجام شده و امروزه مردم و ریش سفیدان این جامعه نقش به سزایی در این زمینه ایفا می کنند. 
 
وی با اشاره به ترویج فرهنگ عاشورایی و حماسه حسینی گفت: اربعین برنامه ای ملی است که همه مردم و مسئولین در این برنامه نقش موثر دارند و یکی از مهمترین سازمان هایی که نقش آفرینی می کند نیروی انتظامی است که امسال با برنامه ریزی های مدون از ظرفیت این ارگان برای مدیریت این برنامه بزرگ استفاده خواهد شد. 
 فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه مهمترین رویکرد نیروی انتظامی، توسعه، رعایت حقوق شهروندی و گرایش مردم به نیروی انتظامی مورد توجه بوده و حقوق شهروندی باید در چهار چوب قانون و شرع  باشد، تصریح کرد: نیروی انتظامی استان بستر امنیتی مطلوب برای سرمایه گذارانی که قصد فعالیت اقتصادی در استان ایلام دارند را فراهم کرده است.  
وی با اشاره به مبارزه با زمین خواری و قاچاق گفت:  در بحث زمین خواری و مبارزه با قاچاق اقدامات خوبی انجام شده، که قریب به 3 میلیارد تومان تاکنون کشف کالای قاچاق داشته ایم، که بخشی از این کالاها به کشور مقصد خود ارجاع داده می شوند و بخش دیگر آنها طبق فرمان رهبر انقلاب منهدم می شوند.
سردار یاری گفت: برنامه های نیروی انتظامی در هفته ناجا از 9 تا 15 مهر ماه خواهد بود که در این زمان درکل استان 600 برنامه شامل برنامه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و...اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.