قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: طی سه سال اخیر 59 هزار و 524 خانوار ساکن در 328 روستای خراسان رضوی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

59524 خانوار روستایی خراسان رضوی طی سه سال اخیر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند

سیدحمید فانی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: با پایان عملیات گازرسانی به ۶۹۶ روستای خراسان ‌رضوی طی سال‌های آینده بیش از نیم میلیون نفر به آمار مصرف‌کنندگان گاز خراسان رضوی افزوده می‌شود.
وی شتاب عملیات گازرسانی در خراسان رضوی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با بهره‌برداری از این تعداد روستا به زودی بیش از 100 هزار خانوار خراسان رضوی در قالب نیم میلیون نفر گازدارخواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی همکاری سازمان‌های دولتی و مشارکت‌ مردمی را دو بازوی یاری‌کننده خدمتگزاران مردم در شرکت گاز استان دانست و گفت: توزیع متوازن این نعمت الهی و محرومیت‌زدایی از مناطق کمتربرخوردار خراسان رضوی هدف اصلی فعالان صنعت گاز در این استان است.
فانی اولویت کاری خود را در تداوم محرومیت‌زدایی و توسعه شبکه‌های گازرسانی روستایی خراسان رضوی اعلام کرد و گفت: طی سه سال اخیر 59 هزار و 524 خانوار ساکن در 328 روستای خراسان رضوی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.