قدس آنلاین- ساری- حسین احمدی: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران از برگزاری برنامه تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر در مازندران خبر داد و گفت: تجلیل از 12 شهید خانواده امر به معروف نیز در دستور کار قرار دارد.

12 شهید خانواده امر به معروف تجلیل می شوند

خلیل صالحی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی افزود: نمونه‌های بارز بدحجابی برخی مواقع در استان مشاهده میشود و بنا داریم تحقیقاتی روی دلیل مظاهر بدحجابی را شروع کنیم و نسبت به کاهش آن راهکار مناسبی ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته قانون امر به معروف در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و نگاه‌ها به این موضوع تغییر کرد، ادامه داد: درست است که ساز و کار آن هنوز به خوبی تدوین نشده ولی اقداماتی در این زمینه در حال انجام است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اعلام اینکه شعار امسال ستاد امر به معروف و نهی از منکر با عنوان "همه ما مسؤول هستیم" تدوین شده است، گفت: غرفه‌های ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرها و اماکن متبرکه مازندران راه‌اندازی و با توزیع محصولات فرهنگی به سؤالات و شبهات مردم توسط کارشناسان خبره پاسخ داده خواهد شد.

صالحی درباره برنامه‌های این هفته در استان گفت: در نخستین روز این هفته زنگ محرم در مدارس نواخته میشود و همچنین از دانش‌آموزان عضو گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر نیز تجلیل خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این ستاد برنامه‌هایی را برای ترویج این فرهنگ در سطح دانشگاه‌های استان دارد، خاطرنشان نمود: برگزاری نشست‌های تخصصی دانشجویی با موضوع مرتبط  امر به معروف در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در ارتباط با وضعیت موجود حجاب در مازندران یادآور شد: نمونه‌های بارز بدحجابی برخی مواقع در استان مشاهده میشود که این اقدامات خلاف شرع و مقدسات بوده و بنا داریم تحقیقاتی روی دلیل مظاهر بدحجابی را شروع کنیم و نسبت به کاهش آن راهکارهای مناسبی ارائه دهیم.

صالحی درباره ساماندهی وضعیت حجاب در شهرهای ساحلی استان نیز گفت: با توجه به اقداماتی که در این ارتباط انجام شد، ارزیابیها نشان از کاهش ناهنجاری‌ها در این شهرها دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.