نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: نمایندگان در این ۴ سال نسبت به معیشت فرهنگیان اقدام کنند.

لزوم توجه نمایندگان به معیشت فرهنگیان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نطق میان دستور خود با بیان اینکه از موضع‌گیری علنی مقام معظم رهبری درباره نصیحت به یکی از کاندیداهای احتمالی تشکر و قدردانی می‌کنم، گفت: درخواست من از نمایندگان مجلس این است که در این 4 سال نسبت به معیشت فرهنگیان اقدام کنید. اگر خواهان اصلاح جامعه هستید باید آموزش و پرورش را اصلاح کنید.

خدری با اشاره به مسئله حقوقهای نجومی اظهار کرد: چندصدهزار معلم و فرهنگی در جامعه ما حقوقهایی به مراتب نامتعارف‌تر می‌گیرند اما صدای کسی بلند نمی‌شود. وفاق و معیشت معلم باید بر رفاه و معیشت رئیس جمهور، مسئولین و نمایندگان مجلس برتری داشته باشد.

نماینده مردم بوشهر با بیان اینکه ما امروز به عنوان وکیل و خدمتگزار مردم سوگند خوردیم دردهای مردم را درمان کنیم، گفت: وقتی که بوشهر را به عنوان قطب هسته‌ای معرفی می‌کنیم چرا باید بیمارستان هسته‌ای با چند صد میلیارد هزینه در تهران افتتاح شود؟

وی افزود: نیروی انتظامی در استان بوشهر به بهانه قاچاق برخورد بدی با مردم می‌کند. مردمی که برای ارتزاق خود و خانوادشان جان خود را به دریا می‌سپارند، امروز به بهانه مبارزه با قاچاق و سوء برداشت از صحبتهای مقام معظم رهبری درباره لزوم برخورد با قاچاق که منظورشان کانتینربرها هستند، برخورد بدی با مردمی می‌شوند که مال و جان خود را به موجهای دریا می‌سپارند.

خدری خاطرنشان کرد: من از پشت این تریبون سوگند می‌خورم، اجازه نمی‌دهم کسی مردم استان من را قاچاقچی بخواند و متاسفانه وقتی دولتمردان در رسانه ملی مردم بوشهر را قاچاقچی خطاب کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    احسنت جناب آقای خدری
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    همش لزوم توجه!چقدرحرفای تکراری بدون عمل؟؟؟
  • حسن ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    آقای دولت و وزیر محترم آقای فانی انشالله کی به نتیجه جامع در مورد افزایش حقوق نیروهای خدماتی می رسید آیا با حقوق 800 هزار تومانی به سرایداران مدرسه و خدمتگذار می توان زندگی کرد یعنی با مبلغ 22000 هزار تومان حقوق در این آشفته بازار می توان زندگی کرد اگر می شود انعکاس دهید کسانی که حقوق ده میلیونی می گیرد آیا عدالت هست در جامعه اسلامی رسیدگی کنید و در محضر خدا پاسخگو باشید