استاندار خراسان جنوبی گفت:امیدواریم با عنایت بیشتر از سوی بنیاد برکت در خراسان جنوبی شاهد توسعه بیشتر استان باشیم که خوشبختانه تاکنون اقدامات و خدمات زیادی از سوی این بنیاد در استان محروم خراسان جنوبی انجام شده است.

امیدواریم با عنایت بیشتر از سوی بنیاد برکت در خراسان جنوبی شاهد توسعه بیشتر استان باشیم

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از 170 مسجد و مرکز فرهنگی مذهبی بنیاد برکت که به طور هم‌زمان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد اظهار داشت: در آستانه ماه محروم هستیم و این ایام را به همه تسلیت می‌گوییم و خوشحالیم که در این ایام شاهد افتتاح پروژه‌های بنیاد برکت در خراسان جنوبی و در کشور هستیم.

وی افزود: امیدواریم با عنایت بیشتر از سوی بنیاد برکت در خراسان جنوبی شاهد توسعه بیشتر استان باشیم که خوشبختانه تاکنون اقدامات و خدمات زیادی از سوی این بنیاد در استان محروم خراسان جنوبی انجام شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بهره‌برداری از مساجد به ویژه در روستاها و در آغاز ماه محرم می‌تواند اقدام و کمک بزرگی باشد گفت: بنیاد برکت در خراسان جنوبی فعالیتهای مختلفی از جمله احداث مسجد، اجرای پروژه‌های زیربنایی، خدمات بیمه‌ای، خدمات مالی، ایتام، توانمندسازی اقتصادی و کار آفرینی داشته است.

پرویزی افزود: احداث مدارس، خدمات مالی و بیمه‌ای به ایتام و وام قرض‌الحسنه از دیگر خدمات بنیاد برکت در خراسان جنوبی است که امیداوریم توافقات انجام شده با بنیاد برکت هر چه زودتر عملیاتی شود.

وی بیان کرد: برای احداث 8 مسجد در خراسان جنوبی 800 میلیون تومان توسط بنیاد برکت هزینه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.