قدس آنلاین- تبریز: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب با بیان اینکه تعداد بیکاران بناب افزایش یافته است، گفت: در 6 ماهه اول سال 94 آمار و تعداد نفرات ثبت‌نامی جویای کار یک هزار و 59 نفر بود در حالی که این تعداد در 6 ماهه دوم سال 95 یک هزار و 168 نفر است.

افزایش تعداد بیکاران و جویای کار در بناب

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صمد اخلاصی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بناب در جمع اعضای این کارگروه با ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال در شهرستان بناب اظهار داشت: در 5 ماهه اول سال در شهرستان بناب 754 شغل جدید در سامانه ثبت شده بود که 50 درصد از برنامه ابلاغی عقب بودیم.

وی افزود: اما ظرف 40 روز گذشته با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته تعداد شغل‌های ثبت شده در 6 ماهه اول سال به یک هزار و 518 نفر افزایش یافت که جلوتر از برنامه نیز هستیم.

اخلاصی تصریح کرد: با توجه به اختصاص 3 هزار نفر سهم شهرستان بناب جهت ایجاد اشتغال در سال 95 هم اکنون بیش از 50 درصد آن تحقق یافته و امیدواریم تا پایان سال بیش از سهمیه اختصاصی در این شهرستان ایجاد شغل کنیم و با استمرار این روند قطعاً تا پایان سال بیش از تعهدات خود شغل ایجاد خواهیم کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب همچنین یادآوری کرد: در 6 ماهه اول سال 94 آمار و تعداد نفرات ثبت نامی جویای کار یک هزار و 59 نفر بود در حالی که این تعداد در 6 ماهه دوم سال 95 یک هزار و 168 نفر است.

اخلاصی افزود: تعداد افراد به کار گمارده شده در 6 ماهه اول سال 94 یکصد و 98 نفر بود در حالی که در 6 ماهه اول امسال این رقم 304 نفر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.