قدس آنلاین - کرمان: به مناسبت گرامیداشت 17 مهرماه روز جهانی پست، آیین جشنی در اداره‌کل پست استان کرمان برگزار شد.

از تندیس تمبر شهردار کرمان رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین در این آیین به پاس همکاری و تعامل مطلوب شهرداری کرمان با اداره‌کل پست استان کرمان، از تندیس تمبر علی بابایی شهردار کرمان رونمایی شد.

شهردار کرمان در این آیین گفت: سال گذشته به مناسبت هفتم مهر روز جهانی پست، در این مراسم حضور داشتم و در قالب اقتصاد مقاومتی، چند توافق خوب با شرکت پشت داشتیم که از آن جمله توزیع قبوض بهای خدمات شهری، پلاک‌های پستی، و نصب کدپستی برای خانه‌های فاقد کدپستی بود.

علی بابایی ضمن تشکر از هم‌راهی اداره‌کل پست استان کرمان با شهرداری کرمان، به پروژه‌ی تقاطع غیرهم‌سطح شهید بادپا که در محدوده‌ی اداره‌کل پست اجرا می‌شود، اشاره کرد و گفت: ظرف ۱۵ روز آینده مشکل ترافیک مقابل اداره‌کل پست برطرف می‌شود.

مدیرکل پست استان کرمان نیز در این نشست از شهردار کرمان به‌دلیل تعامل و هم‌کاری با پست تشکر کرد.

علی‌رضا اکبری هم‌چنین با بیان این‌که پست استان کرمان دو سال متوالی رتبه‌ی اول را در کشور به خود اختصاص داده است، گفت: در شش‌ماهه‌ی نخست امسال نیز در سطح کشور رتبه‌ی اول را دارا هستیم.

وی به ابتکار پست کرمان مبنی بر ایجاد سرویس پست‌تلفنی ۳۶۹۳ اشاره کرد و گفت: روزی یکی از شعارهای پست این بود که «فقط برای کار، تفریح و عبادت از منزل خارج شوید» و اکنون این مهم محقق شده است.

اکبری افزود: مردم می‌توانند با استفاده از این سرویس، هر نوع خدمتی را در منزل تحویل بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.