یک باخت بد موقع و غیر قابل پیش بینی تمام معادلات باشگاه پرسپولیس را تغییر داده و باعث بروز اختلاف بین سرمربی و سرپرست این باشگاه شده است.

گزارش ویژه قدس آنلاین از اختلافات باشگاه پرسپولیس/ برانکو: مدافع من کجاست؟

به گزارش قدس آنلاین، رابطه برانکو ایوانکوویچ با مسئولان باشگاه پرسپولیس همیشه دوستانه و همراه با احترام متقابل بوده است. برانکو همواره در این مدت حضورش در پرسپولیس با احترام از علی اکبر طاهری یاد کرده بود و طاهری هم هیچگاه انتقادی از برانکو نداشت.

با وجود این، باخت بد موقع پرسپولیس به تیم قشقایی شیراز در جام حذفی، سرمنشا اتفاقات جدیدی در باشگاه پرسپولیس شده است. در حالی که پرسپولیس اختیار داشت به خاطر بازیکنان ملی پوش خود این بازی را به تعویق اندازد، اما از این کار خودداری کرد و برانکو گفت با همین بازیکنان جوان می تواند در جام حذفی جلو برود.

برانکو البته قبل از بازی با قشقایی تمرین پرسپولیس را چهار روز تعطیل کرد و خودش هم به مرخصی رفت. موضوعی که حالا و بعد از باخت به قشقایی، به یکی از نقاط اختلاف مسئولان پرسپولیس با برانکو تبدیل شده است.

طاهری و برانکو روز گذشته جلسه ای در باشگاه پرسپولیس داشتند که اتفاقا هر دو طرف بعد از پایان این جلسه بسیار عصبانی بودند. از قرار معلوم طاهری برانکو را بازخواست کرده که چرا ضمن تعطیل کردن ۴ روزه تمرین، خودش هم به مرخصی رفته وباعث شده بازیکنان از فرم بازی خارج شوند.

از سوی دیگر برانکو هم انتقاداتی به باشگاه داشته است. وی که جویای وضعیت مدافع استرالیایی خود بود، از طاهری پرسیده که چرا «آنتونی گولج» سر تمرین حاضر نمی شود و حتی یکی از دلایلی که تیم مقابل قشقایی ضربه خورد، نداشتن مدافع وسط بود. گولج مدتی است که بدون دلیل از حضور در تمرین پرسپولیس خودداری کرده و پاسخ مسئولان باشگاه پرسپولیس را نمی دهد.

باید دید پرسپولیس که به کم حاشیه بودن در یکسال گذشته خو گرفته بود، با این اختلافات و ماجرایی که پیش آمده، چطور کنار خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.