قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: پس از هماهنگی با مقام قضائی، کارآگاهان به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد 50 هزار بسته انواع آدامس و ژیلت قاچاق کشف شد.

کشف یک میلیارد ریال انواع آدامس قاچاق در شهرکرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده انتظامی استان از کشف انواع آدامس قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در یک انبار در شهرکرد، خبر داد.

سردار غلامعباس غلامزاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی انواع آدامس خارجی قاچاق در یک انبار رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، کارآگاهان به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد 50 هزار بسته انواع آدامس و ژیلت قاچاق کشف شد.

سردار غلامزاده، ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان به همشهریان توصیه کرد: این گونه کالاها را از نمایندگی های مجاز تهیه کنند و از خرید این کالاها از دست فروش ها یا صنوفی که غیر مرتبط هستند خودداری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.