قدس آنلاین - یزد : مسؤول کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد سرشماری شهرستان یزد از راه‌اندازی پویش رسانه‌ای «من در سرشماری اینترنتی مشارکت می‌کنم» در شبکه مجازی خبر داد

پویش «من در سرشماری اینترنتی مشارکت می‌کنم» در یزد راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، فرزاد فیضی با بیان اینکه این پویش با هدف ایجاد روحیه مشارکت و همراهی مردمی به ویژه جوانان در اجرای طرح سرشماری اینترنتی تشکیل شده است، اظهار داشت: علاقه‌مندان برای پیوستن به این پویش می‌توانند عکس‌های خود در هنگام ثبت‌نام اینترنتی را به آدرس @sarshomaryazd ارسال کنند.

وی با بیان اینکه افراد با حضور در سایت sarshomari95.ir  در طرح سرشماری اینترنتی مشارکت کنند و کد رهگیری دریافت نمایند، افزود: تاکنون در شهرستان یزد نزدیک به 12 هزار خانوار در طرح سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند.

مشاور اطلاع‌رسانی فرماندار یزد با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در سرشماری اینترنتی تا 24 مهرماه وجود دارد، خاطرنشان  ساخت : مشارکت هرچه بیشتر مردم در این طرح باعث صرفه‌جویی، دقت و سرعت در امور خواهد شد و به موفقیت بیش‌ از پیش برنامه‌ها کمک خواهد کرد.

فیضی با اعلام اینکه مرکز آمار ایران به مشارکت‌کنندگان در طرح سرشماری اینترنت به ‌قید قرعه هدیه خواهد داد، ابراز امیدواری کرد: مشارکت مردم به‌گونه‌ای رقم بخورد تا بیش از 40 درصد خانوارهای یزدی در این طرح شرکت کنند.

مسؤول کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستا سرشماری شهرستان یزد از جوانان و فعالان شبکه‌های مجازی خواست تا با همکاری در امر اطلاع‌رسانی سرشماری اینترنتی زمینه مشارکت دیگر همشهریان را فراهم سازند.

شایان ذکر است تاکنون جمعی از مردم و مسؤولان استان از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به این پویش رسانه‌ای پیوسته‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.