قدس آنلاین-ایلام: مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: سریال تلویزیونی« میهمان ناخوانده » با موضوع طنز اجتماعی و نگاهی به معضلات اجتماعی از قبیل مهاجرت، اعتیاد، بیکاری و...، در 30 قسمت 35 دقیقه ای تولید و از طریق شبکه استانی پخش خواهد شد.

میهمان ناخوانده؛ نوروز 96 میهمان ایلامیان

به گزارش قدس آنلاین از ایلام؛ علیرضا شیروی در بازدید از لوکیشن و مراسم آغاز مراحل ساخت این سریال، اظهار داشت: این سریال به تهیه کنندگی و کارگردانی کمال زحمت کش از محل بودجه متمرکز مرکز سیمای استانها تولید می شود.

وی با اشاره به توان هنرمندان بومی استان، افزود: در تولید این سریال از بازیگران و هنرنمایی هنرمندان بومی استان ایلام از جمله هاشم پالیزبان بازیگر مطرح استان استفاده شده است.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام در خصوص مدت زمان ساخت این سریال نیز بیان داشت: با توجه به برنامه ریزی  انجام شده، این سریال تلویزیونی در مدت 3 ماه مراحل تصویر برداری و مونتاژ آن آماده و برای نوروز سال 96 بر روی آنتن می رود.

گفتنی است با حضور شیروی مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام، سردار یاری فرمانده انتظامی استان، مدیر کل بهزیستی، شهردار و رئیس شورای شهر ایلام و جمعی از مسئولین محلی استان، ساخت سریال میهمان ناخوانده کلید خورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.