۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 461711

یک منبع محلی در استان نینوا از مسمومیت غذایی 'ابوبکر البغدادی' سرکرده گروه تروریستی - تکفیری داعش و سه نفر از همراهانش در جنوب غرب این استان خبر داد.

ابوبکر البغدادی مسموم شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: براساس اطلاعات دقیقی که عصر یکشنبه به دست ما رسید، ابوبکر البغدادی سر کرده گروه تروریستی داعش و سه نفر از سرکرده های این گروه تروریستی بعد از اینکه در مرزهای عراق و سوریه در جنوب غربی استان نینوا غذا خورده اند، دچار مسمومیت شدید شده اند.
وی گفت: البغدادی و سه فرد دیگر به یک مکان ناشناس برده شده و تحت مراقبت شدید هستند.
این منبع افزود: گروه تروریستی داعش نظارت شدیدی بر تحرکات البغدادی به دلیل ترس از هدف حمله قرار گرفتن او توسط ائتلاف ضد داعش دارد و به همین سبب فعالیت های او بسیار مخفی است و پنهانی بین عراق و سوریه رفت و آمد می کند و در این امور اعضای شورای این گروه تروریستی یا شورای باصطلاح مجاهدین که از نزدیکان او از عناصر عرب یا خارجی هستند، وی را همراهی می کنند.
گروه تروریستی داعش پس آزادسازی سازی شهرهای عراق از اشغال این گروه تروریستی هم اکنون در موصل مرکز استان نینوا در تنگنا قرار گرفته است.
مشاور عالی نظامی وزارت دفاع عراق روز یکشنبه اعلام کرد که فرماندهی مشترک عملیات آزادی سازی موصل طرح کامل آزادسازی این شهر را تحویل 'حیدر العبادی' نخست وزیر وفرمانده کل قوای مسلح عراق داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.