قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: در بازرسی از خودروها اجناسی به ارزش یک میلیارد ریال کشف و چهار نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

کشف میلیاردی کالای قاچاق در لردگان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده انتظامی استان از کشف محموله یک میلیارد ریالی کالای قاچاق در محور لردگان - بروجن خبر داد.

 سردار غلامعباس غلامزاده گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سوء استفاده قاچاقچیان از محورهای ارتباطی استان جهت قاچاق کالا، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محور لردگان - بروجن به اجرا گذاشتند.

سردار غلامزاده افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیات ایست و بازرسی در این محور سه دستگاه سواری حامل کالا را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ها چهار هزار و 932 عدد مواد خوراکی، دو هزار و 57 عدد انواع نوشیدنی ، 403 عدد لوازم خانگی ، 400 کیلوگرم بدام هندی و 243 جفت کفش اسپورت فاقد مدارک گمرکی به ارزش یک میلیارد ریال کشف و چهار نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، از عموم مردم خواست هرگونه فعالیت قاچاقچیان کالا را از طریق ارسال پیامک یا تماس تلفنی به مرکز فوریت های پلیسی110 گزارش دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.