نماینده مردم شاهین شهر در مجلس دهم با انتقاد از عدم موضعگیری دولت نسبت به اظهارات صدراعظم و وزیر اقتصاد آلمان بر عدم پذیرش این حقارت از سوی ملت تاکید کرد.

چرا برای آلمان فرش قرمز پهن می کنید؟ ملت این حقارت را نمی پذیرد

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از فارس،  نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۱۳ مهر ۹۵) گفت بجاست همان طور که در دستگاه‌های اداری موادی از قانون مجازات های اسلامی را برای گوشزد کردن به مردم نصب کرده‌اند،  قانون مترقی امر به معروف و نهی از منکر که مردم وظیفه دارند و می‌توانند به مسئولین هم تذکر دهند و امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند را نیز نصب کنند.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی افزود: آقای رئیس جمهور انفعال تا به کجا؟ وقتی یک سال است می‌خواهید به آلمان سفر کنید و آنها امروز و فردا می‌کنند و حتی صدر اعظم آن کشور توهین می‌کند و آنچه در شان خودش است به ایران نسبت می‌دهد و وقتی وزیر اقتصاد این کشور برای سفر به ایران شرط می‌گذارد چرا بنا دارید برای وی فرش قرمز پهن کنید؟  ملت این حقارت را نمی‌پذیرد.
وی گفت: آقای رئیس جمهور آیا می‌دانید علیرغم وعده جنابعالی مبنی بر خشک نشدن زاینده رود چندین ماه است که زاینده رود خشک شده چه کاری برای زنده شدن آن کرده‌اید.  
حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اهمیت موضوع زاینده رود می‌طلبد تا کارگروهی ویژه در سطح ملی تشکیل دهید و شخصا مسئولیت آن را بدست گیرید و همانند دریاچه ارومیه مشکل آن را حل کنید.
وی افزود: امروز دغدغه مشترک همگان نبود شغل برای افراد و به ویژه جوانان تحصیلکرده است و ما نمایندگان با وجود همه تماس ها و درخواست‌های آنان هیچ جوابی برایشان نداریم.  
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس جمهور چرا می‌گویید تعداد کمی حقوق نجومی می گیرند چرا به یک کمیته بی طرف مسئولیت نمی دهید که این موضوع را بررسی کند و در مقابل لایحه‌ای برای رفع مشکلات کسانی که حقوق پایین می گیرند به مجلس ارائه نمی‌کنید؟   هر زمانی که نمایندگان مجلس بنا بر هر مصلحتی وظایف خود را در حسن اجرای امور در دستگاه های اجرایی به خوبی انجام ندادند تمام مجلس و نمایندگان به مرور زمان درگیر یک نوع ناکارآمدی و پاسخگویی به مطالبات مردم شدند که دود این گونه رفتار به چشم همه خواهد رفت. حال آیا تحت شعار و تابلوی همگرایی و حمایت از دولت عدم اجرای وظیفه به صلاح و مصلحت دنیا و آخرت ما هست یا نیست که قطعا نیست.
حاجی دلیگانی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    ببخشید نماینده محترم، نظر خودتون رو لطفا به ملت نسبت ندید، داشتن روابط دوستانه با کشورها و روابط اقتصادی آیا اشکالی دارد؟ هرچند که شروطشان مسخره بود اما ما که زیر بار نرفتیم و کشور آلمان از نظر اقتصادی،پزشکی پیشرفته و مدرن است داشتن روابط اقتصادی تجاری که دیگه بد نیست