در حالی که محورهای شهرک قدسیا در نزدیکی دمشق شاهد آرامش نسبی است، درگیری بین نیروهای ارتش سوریه و گروههای مسلح در شهرک الهامه در حومه شمال غربی این شهر، تشدید شده است.

تشدید درگیری‌ها در شهرک الهامه / آرامش نسبی در محورهای قدسیا + عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محورهای قدسیا در حومه دمشق شاهد آرامش نسبی است و این در حالی است که در شهرک الهامه که در مجاورت قدسیا در حومه شمال غربی دمشق واقع است، وضع به گونه‌ای دیگر است.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه مواضع تروریستهای النصره داخل شهرک الهامه را هدف حملات شدید خود قرار داد و این در حالی است که صداهای انفجارهای ناشی از عملیات نظامی ارتش در پاسخ به نقض آتش‌بس از سوی تروریستها به گوش رسید.

بر اساس برخی اخبار، فهرست اولیه اسامی افراد مسلح که خواهان خروج از قدسیا و یا خواهان باقی ماندن در این شهرک و رسیدگی به اوضاعشان هستند، آماده شده است.

در همین راستا صبح امروز، اهالی شهرک الهامه با برگزاری تظاهرات، خواستار پایان دادن به خشونت و برقراری صلح در این شهرک شدند تا تروریستها مجبور شوند آتش‌بس را بپذیرند و کسانی هم که خواهان آتش بس نیستند از این شهرک خارج شوند.

همزمان درگیری‌های شدیدی بین ارتش سوریه و تروریستهای النصره در محور الدیرخیبه – المقیلبیه به وقوع پیوست و  این در حالی است که ارتش سوریه خطوط امدادرسانی به تروریستها در خان الشیخ و مزارع آن را هدف حملات شدید و بی سابقه خود قرار داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.