قدس آنلاین - گیلان - نرجس غلامپور :فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه کشور دارای سرمایه‌ای مانند ارتش مقتدر و سپاه جان برکف و نیروهای عظیم مردمی است، گفت: ایران قوی‌ترین تشکیلات دفاعی دنیا را دارد.

ایران قوی‌ترین تشکیلات دفاعی دنیا را دارد

سردار محمدرضا میرحیدری در مراسم افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل عملیات 110 این شهرستان با تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: پلیس حفظ ارزش‌ها، نظم و امنیت را وظیفه خود می‌داند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه امنیت موجب پیشرفت تمام ابعاد کشور می‌شود، افزود: مهم‌ترین هدف شکل‌گیری انقلاب اسلامی آرامش مردم است.

فرمانده انتظامی گیلان حرکت انقلاب اسلامی برای مهار ناامنی‌های سیاسی، اجتماعی و اخلاقی را با برنامه و پیروزمندانه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه با وجود تهاجمات دشمنان، پلیس برای به‌روز شدن تلاش می‌کند، گفت: پلیس در امنیت داخلی نقش کلیدی دارد.

میرحیدری خدمت صادقانه را هدف پلیس دانست و افزود: پلیس برای افزایش سطح رضایت‌مندی مردم تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه پلیس‌های تخصصی ایران اسلامی در منطقه و دنیا حرف برای گفتن دارند، خاطرنشان کرد: نگاه پلیس دانش‌محوری و حرفه‌گرایی است.

فرمانده انتظامی گیلان به اهمیت شهرستان رودبار اشاره کرد و یادآور شد: رودبار یکی از شهرستان‌های مهم گیلان است.

وی تأمین امنیت و مکانیزه کردن نظارت امنیتی ورودی‌های استان را در تأمین امنیت کل گیلان بسیار تاثیرگذار خواند.

میرحیدری با تأکید بر اینکه همه ما باید در دفاع از میهن و ارزش‌های آن در کنار یکدیگر باشیم، یادآور شد: دشمن حتی یک لحظه از ضربه زدن به کشور عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی با تصریح بر اینکه افزایش سطح دانش دفاعی حرکت کشور به سمت پیشرفت را بیمه می‌کند، متذکر شد: قوای نظامی باید به بهترین و به‌روزترین تجهیزات مجهز شوند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ملت ایران با عشق و ایمان قوی‌ترین تشکیلات دفاعی دنیا را دارد، خاطرنشان کرد: ایران دارای سرمایه‌ای مانند ارتش مقتدر و سپاه جان برکف و نیروهای عظیم مردمی هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.