قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: در راستای کاهش آلودگی، شهرداران استان نسبت به ایجاد هر چه سریعتر فضاهای سبز مطابق با طرحهای جامع شهری ملزم شده اند.

پسماند روستایی در شهرستان لردگان ساماندهی می شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به مشکلات عدیده پسماند استان در سنوات گذشته از عزم مدیران استان برای مدیریت و ساماندهی این وضعیت خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات کارگروه پسماند استان، کارگروه های متناظر در شهرستانها تشکیل شده است. وی اظهار داشت: در آخرین جلسه ی این کارگروه در شهرستان لردگان بر ساماندهی دفن پسماند روستاهای این شهرستان تاکید شده است.

شهرام احمدی فارسانی اذعان کرد: طی پایش های این اداره کل تمامی روستاهای فاقد پسماند شناسایی و جهت استفاده از مکان های دفن تجمعی معرفی خواهد شد. شهرام احمدی درخصوص اجرای طرح "هرمدرسه یک نهالستان" در استان تصریح کرد: با توجه اثرات مطلوب آموزشی این طرح، در صدد شناسایی نقاط ضعف آن و اجرای آن در کلیه مناطق جنگلی استان هستیم. احمدی تعامل و همکاری آموزش و پرورش استان با حفاظت محیط زیست در زمینه آموزش و فرهنگ سازی حفظ محیط زیست در استان را قابل تقدیر خواند و اظهار کرد: در راستای کاهش آلودگی، شهرداران استان نسبت به ایجاد هر چه سریعتر فضاهای سبز مطابق با طرحهای جامع شهری ملزم شده اند.

گفتنی است:لردِگان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است و در جنوب این استان واقع شده است. این شهر مرکز شهرستان لردگان بوده و در بخش مرکزی این شهرستان واقع شده‌است. اقلیم لردگان نیمه مرطوب گرم با زمستانهای نیمه سرد است. این شهرستان با وسعت ۳۴۲۰ کیلومتر مربع معادل۲۰/۸ درصد از مساحت استان را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.