قدس آنلاین- بیرجند:نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه‌ها در تاریخ نسل آینده شریک هستید افزود: اگر از حق نوشتند به وسیله آن نسل آینده به حق گرایش پیدا می‌کنند و آنها نیز در ثواب آن شریک هستند.

رسانه‌ها در تاریخ نسل آینده شریک هستند/رسانه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیران و خبرنگاران رسانه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: شما رسانه‌ها و نسل جوان مایه امیدواری جامعه هستید و بارها رهبر معظم انقلاب به نقشه راه دشمن هشدار دادند و شما همیشه پیروز هستید.

وی با بیان اینکه نسل جوان ما با همه شرایط مسائل اصلی را فراموش نمی‌کند افزود: رسانه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند زیرا از یک سو رسانه‌ها مانند افرادی رفتار می‌کنند که پس از یک اتفاق پرونده‌سازی می‌کنند و برای آن مدارک و سند جمع‌آوری می‌کنند تا قاضی بتواند درباره آن اتفاق نظر دهد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: از سویی دیگر رسانه‌ها از جهتی اهمیت دارد که مانند یک جبهه عمل می‌کنند و فعالان آن برای فکر و اندیشه خود مبارزه می‌کنند.

عبادی با بیان اینکه رسانه‌ها در تاریخ نسل آینده شریک هستید افزود: اگر از حق نوشتند به وسیله آن نسل آینده به حق گرایش پیدا می‌کنند و آنها نیز در ثواب آن شریک هستند.

وی با بیان اینکه اکنون زمان ارتباطات است اظهار داشت: جامعه بشری شاهد شکستها و پیروزی‌هایی است که در جبهه نظامی نقش فیزیک از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است اما در جبهه رسانه اندیشه و فکر شما اهمیت دارد و تصرف می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شما اصحاب رسانه‌ مسئولیت بسیار بزرگی دارید و انجامش بسیار سنگین است گفت: باید مراقب بود که در کارها سستی و ولنگاری نداشته باشیم زیرا این موضوع سبب بروز انواع آسیبها اعم از مالی و جانی می‌شود.

عبادی با بیان اینکه جنگ امروز بین حق و باطل است و باید ببینیم که در کجا قرار داریم افزود: کار جبهه باطل انسان کشی است امروزه دشمن با ساختن شیعه انگلیسی و شیعه آمریکایی به دنبال نفوذ در اماکن مذهبی است و کار او تفرقه افکندن بین مسلمانان است و هر جا که رد پای ظلم وجود داشته باشد دشمن آنجا حضور دارد.

وی گفت: دشمن داعش و گروهک‌های تروریستی را به وجود آورده است و از زوایای نظامی مظلوم‌کشی می‌کنند و در این برابر جبهه رسانه بسیار مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اهمیت رسانه‌ها را از چند جهت می‌توان بررسی کرد افزود: رسانه‌ها مانند یک شاهد عمل می‌کنند و از وقوع آنچه در یک حادثه دیده‌اند خبر می‌دهند البته باید توجه داشت که شاهد باید همه واقعه را بدون کم و زیاد بیان کند.

وی افزود: با توجه به ارتباطات رسانه‌ای در دنیای امروز می‌توان بیان کرد که شکستها و پیروزیها در شرایط فعلی در مبارزه رسانه‌ای معنا پیدا می‌کند و در دنیای امروز دشمن در تبلیغات ورزیده است و متأسفانه گاهی ما آنقدر ضعیف عمل می‌کنیم که جنایات دشمن را منعکس می‌کنیم اما نسبت به آن بی تفاوت هستیم. دشمن 37 سال است که تروریستها را ساخته و پرداخته است و از سویی برای ما از آن سوی جهان تصمیم‌گیری می‌کند.

عبادی با بیان اینکه حق ذاتاً پیروز است افزود: دشمن شما بسیار قوی است باید کمر همت را محکم ببندید زیرا امروز آمریکا و استکبار افرادی را که از میهن، جان و ناموس خود دفاع کنند را تروریست می‌خوانند و این در حالی است که تمامی تروریستهای جهان دست پرورده خودشان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن امروز به گونه‌ای نفوذ کرده  است که برای ما تصمیم‌گیری می‌کند حرفش را از زبان دولت و مردم ما بیان می‌کند و این بیانگر این است که دشمن بسیار قوی است و رسانه‌ها باید با جمعیت کم خود بتوانند نقش خود را در دنیایی که اسیر نفس شده است به خوبی ایفا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.