۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: 462366

سلیمی گفت: دولت رفتار صادقانه‌ای در حوزه حقوقهای نجومی نداشته است و آمار دقیقی از تعداد مدیران نجومی و میزان تخلفات آنها ارائه نمی‌کند.

واکنش بسیج دانشجویی به اظهارات جهانگیری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدامین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور ضمن انتقاد از رفتار دولت در بحث حقوقهای نجومی با مردم گفت: دولت از همان ابتدا رفتار صادقانه‌ای در حوزه حقوقهای نجومی نداشت و آمار دقیقی از تعداد مدیران نجومی و میزان تخلفات آنها ارائه نکرد، از همان ابتدا نیز جنبش دانشجویی نسبت به برخی اقدامات در این راستا ابراز نگرانی کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت پیگیری لازم را در بحث حقوقهای نجومی انجام نداد تصریح کرد: شاید اگر این مسئله افشا و رسانه‌ای نمی‌شد آن را پیگیری نمی‌کردند. بحث در حوزه حقوقهای نجومی اصولا بحث قانونی یا غیر قانونی بودن این مسئله نیست که البته اگر کاملاً قانونی هم باشد خطاست و قانون آن هم مسلماً قانون غلطی است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اغماضهای صورت گرفته در برخورد با متخلفان گفت: همان روز که در برخورد با مدیران نجومی اغماضهای فراوانی مشاهده شد و حتی برخی از آنها «ذخیره نظام» معرفی شدند و طلبکارانه ادعای سهم خواهی از سفره انقلاب را داشتند متوجه شدیم دولت عزم جدی در برخورد با متخلفین ندارد.

سلیمی اظهارات جهانگیری را عجیب خواند و خاطرنشان کرد: اگر اظهارات جهانگیری مبنی بر عدم صورت گرفتن هیچ تخلفی در زمینه فیشهای نجومی صحیح است چرا دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر وجود تخلفات متعدد در این زمینه را اعلام کرد؟

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم قوه قضائیه و نهادهای نظارتی و قضایی ذی‌ربط با جدیت به این مسئله رسیدگی کرده و ضمن گزارش عملکرد خود به افکار عمومی کام مردم را شیرین کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.