با رای موافق اعضای کنگره جهانی فدراسیون بین المللی والیبال ریاست گراسا در این فدراسیون تا سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت.

ریاست فدراسیون جهانی والیبال تا هشت سال دیگر تغییر نمی کند

به گزارش قدس آنلاین، سی و پنجمین کنگره جهانیفدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) در شهر بوئنوس آیرس آرژانتین در حال برگزاری است. در نشست شب گذشته این کنگره، موضوع ریاست فدراسیون جهانی والیبال برای هشت سال آینده مطرح و دکتر آری گراسا رئیس فعلی این فدراسیون به عنوان تنها نامزد کسب ریاست معرفی شد. اعضای کنگره همگی با بلند شدن از جای خود با ریاست او برای هشت سال دیگر در FIVB موافقت کردند و نیازی به رای گیری هم نبود.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال با قاطعیت برای دو دوره المپیک دیگر انتخاب شد تا برنامه های خود را برای رشد و توسعه والیبال در جهان هشت ساله و سال ۲۰۲۴ تدوین کند. این برای نخستین بار است که یک رئیس برای مدت هشت سال انتخاب می شود.

ثبات مدیریت نیاز مبرم پیاده کردن برنامه های آری گراسا برای توسعه والیبال در جهان به ویژه در بحث بازاریابی و جذب اسپانسر است که کنگره جهانی این فرصت را به آری گراسا داد تا برنامه های خود و همکارانش را عملی کند.

سی و پنجمین کنگره جهانی فدراسیون بین المللی والیبال از ۱۳ مهرماه در شهر بوئنوس آیرس آرژانتین آغاز شده است و امشب به کار خود پایان می دهد.محمدرضا داورزنی رئیس و محمود افشاردوست دبیرکل فدارسیون والیبال ایران نیز در این کنگره حضور دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.