قدس آنلاین: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۵۶ پروژه نیمه تمام در استان برای واگذاری به بخش خصوصی از طریق دستگاه‌های اجرایی معرفی شده است.

۱۵۶ پروژه نیمه تمام خراسان رضوی آماده واگذاری به بخش خصوصی است

به گزارش قدس آنلاین، محمد مقدوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش خصوص استان تاکنون برای اجرای هشت پروژه از این تعداد اعلام آمادگی کرده که اغلب در بخش فاضلاب است.

وی درباره پیشرفت پروژه های سفر هیات دولت به خراسان رضوی نیز افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها در مجموع 83 درصد است که با تامین اعتبار در سال جاری به سرانجام خواهند رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه 5 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار دیگر باید توسط دولت برای پروژه های خراسان رضوی تخصیص یابد گفت: تا پایان آبان ماه تمام اعتبارات مربوط به سفرهای استانی دولت تخصیص می یابد و در مجموع حدود سه چهارم اعتبارات سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی تاکنون پرداخت شده است.

مقدوری افزود: در سفر سال 1393 هیئت دولت به خراسان رضوی 749 پروژه در قالب 131 مصوبه تصویب شد که مجموع اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها 10 هزار و 90 میلیارد ریال است.

وی در باره توقف پروژه آزادراه حرم تا حرم در استان گفت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به عنوان پیمانکار برای اجرای این پروژه  مشکلی داشت که در حال رفع است و به زودی عملیات اجرایی پروژه از سر گرفته می‌شود.

معاون فرهنگی امور استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: آزاد راه حرم تا حرم در کریدور بین‌المللی حمل و نقل شرق به غرب و کریدور آسیایی، با طول 850 کیلومتر چهار استان قم، تهران، سمنان و خراسان رضوی را به هم متصل می‌کند و این آزادراه با ارتقای ضریب ایمنی رانندگی، کاهش مصرف سوخت و آلاینده های زیست محیطی و کاهش زمان سفر را نیز به دنبال خواهد داشت.

مقدوری افزود: این طرح حد فاصل شهرهای قم و مشهد در چهار قطعه اجرا می‌شود که اجرای مرحله نخست آن به طول 156کیلومتر با هزار و 70 پل حد فاصل قم تا گرمسار توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) طی دو سال با هزینه 6690 میلیارد ریال اجرا شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.