قدس آنلاین- بیرجند: استاندار خراسان جنوبی گفت: روستائیان و عشایر به عنوان سنگ زیربنای تولید، نقش مؤثری در اقتصاد ملی، خودکفایی و توسعه همه جانبه کشور دارند.

روستائیان و عشایر سنگ زیربنای تولید کشور هستند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی در پیامی به مناسبت روز روستا و عشایر اظهارداشت:  نقش بی بدیل روستائیان و عشایر قانع و غیرتمند در تمامی بزنگاه های تاریخ پر افتخار نظام اسلامی که همواره پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی گفت: روستائیان و عشایر در دفاع از کشور، توسعه اقتصاد بدون نفت و خودکفایی ملی و فرآیند توسعه ملی از هیچ کوششی دریغ نکرده اند بر هیچ کس پوشیده نیست.

استاندار خراسان جنوبی  بیان کرد: نامگذاری روز روستا و عشایر فرصت مغتنمی است تا به رسم ادب و احترام روستاییان وعشایر با صفا یی را تکریم نماییم که نقش اساسی در امنیت پایدار میهن اسلامی و مخصوصا تحقق شعار سال ایفا می کنند.

پرویزی اظهارداشت: درسال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل ضمن گرامیداشت این روز سترگ، از درگاه خداوند متعال برای همه این عزیزان و خادمان آنها در سطوح مختلف، در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات مقام معظم رهبری وسیاست های دولت تدبیر و امید توفیقات روزافزون مسئلت نموده و امیدوارم که بتوانیم در جهت رفع مشکلات و خدمت بیشتر و بهتر به آنها تلاش کنیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.