قدس آنلاین-شهرکرد،فریدون عباسی: سازمان میراث فرهنگی به ۱۰۰ سرمایه‌گذار در خصوص منطقه ویژه مجوز و تاییدیه خواهد داد که در این رابطه کارگروهی تایید شده که در حال بررسی است.

افزایش مناطق ویژه گردشگری باید در کشور و بالاخص استان چهار محال و بختیاری افزایش یابد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، پیروز حناچی در سفر به چهارمحال و بختیاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مقرر شده است که طرح های منطقه ویژه گردشگری در سطح کشور هفت منطقه ویژه باشد که این رقم به یک هزار و ۱۰۰ منطقه ویژه افزایش پیدا کرده است.

حناچی افزود: برخی افراد برای منطقه ویژه مجوز دریافت خواهند کرد اما پیگیری مستمر ندارند و کار را نیمه تمام رها می‌کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: سازمان میراث فرهنگی به ۱۰۰ سرمایه‌گذار در خصوص منطقه ویژه مجوز و تاییدیه خواهد داد که در این رابطه کارگروهی تایید شده که در حال بررسی است.

وی بیان کرد: در خصوص زمین های مرغوب و حاصلخیز در حریم شهرها اجازه دیوار کشی داده نخواهد شد و حتی اجازه ساخت اتاق کارگری نیز نباید داده شود و این مهم باید جدی گرفته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در جاهایی افراد با ثبت ملی منافعی را از دست داده اند که از همین رو مردم باید با میل و رغبت به ثبت واحد خود اقدام کند.

حناچی تاکید کرد:  استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بسیاری دارد که باید از این ظرفیت های در مسیر توسعه این استان استفاده کرد.

 معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت های گردشگری بسیاری دارد که باید از این ظرفیت ها در مسیر توسعه چهارمحال و بختیاری استفاده کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.