قدس آنلاین-ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: سارق مسلح و قاتل فراری که 2 سال پیش یکی از مأموران انتظامی را به شهادت رسانده بود، در ارتفاعات کبیر کوه ایلام به هلاکت رسید.

قاتل مأمور انتظامی به هلاکت رسید

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار نورعلی یاری با بیان اینکه قاتل فراری که امروز( جمعه شانزدهم مهرماه ) به هلاکت رسید دو سال پیش پس از انجام یک فقره سرقت مسلحانه، با شلیک گلوله یکی از مأموران انتظامی را به شهادت رساند و متواری شده‌بود،اظهار داشت: پس از این اقدام بلافاصله فعالیت‌های پلیسی و اطلاعاتی برای شناسایی محل مخفیگاه این قاتل فراری از سوی پلیس استان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات شناسایی سارقان مسلح از دو سال گذشته در دستور کار پلیس آگاهی استان ایلام قرار گرفت، افزود: در نهایت محل اختفای این قاتل در ارتفاعات کبیرکوه منطقه ماژین مشخص و گروهی از مأموران انتظامی به محل اعزام و پس از محاصره سارق مسلح به‌همراه دو هم‌دست دیگرش، آن ها حاضر به تسلیم در برابر پلیس نشدند و با شلیک گلوله به سمت پلیس سعی کردند از چنگال مأموران بگریزند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان داشت: نهایتاً درگیری بین سارقان مسلح و پلیس شکل گرفت و در این درگیری یکی از سارقان که قاتل دو نفر( مأمور انتظامی و یکی از عشایر منطقه سرابباغ ) بود با گلوله مأموران انتظامی به هلاکت رسید.

سردار نورعلی یاری یادآور شد: در این درگیری مسلحانه دو هم‌دست این قاتل فراری نیز توسط پلیس دستگیر شدند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی از سارقان مسلح کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.