قدس آنلاین - کرمان - استاندار کرمان طی پیامی 17 مهرماه روز جهانی پست را به خانواده بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاشگران گمنام شبکه پستی استان تبریک گفت.

پیام استاندار کرمان به مناسبت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی صبح شنبه طی پیامی 17 مهرماه روز جهانی پست را به خانواده بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاشگران گمنام شبکه پستی استان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد

صنعت پست، به عنوان قدیمی ترین و مردمی ترین نهاد ارتباطی در کشور، با ایجاد شبکه عظیم انسانی و برخورداری از کارکنانی متعهد و دلسوز با ارائه خدمات متنوع، روزآمد، فراگیر و کاهش فاصله ها و بهره وری زمان، در توسعه خدمات عمومی نقش ویژه ای را ایفا نموده است.

بی‌تردید اهمیت وجود پست در سطح جامعه و نقش مهم آن در بهره وری ملی و رشد اقتصادی و همچنین گسترش خدماتی چون بازار الکترونیک پست و توسعه دفاتر ICT روستایی در راستای ارتقای سطح خدمات، رضایت و رفاه عمومی بر هیچکس پوشیده نیست.

کارکنان شبکه پستی با تاسی از این روش و با همکاری سایر دستگاه های مرتبط خدمات ارزنده و قابل قبولی را به مردمان دیار کریمان و استان پهناور کرمان ارائه نموده است لذا انتظار می رود در پرتو منویات مقام معظم رهبری در سال مزین به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و در سایه سار دولتی برآمده از روح تدبیر و امید، در گستره ارتباطات جهانی با انتقال پیام ها، بارقه امید را بر دلهای مردم نشانده و حرکت و شتاب مضاعفی با استفاده از تکنیک های جدید و روزآمد، بر چرخه صنعت پست ایجاد  نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مهر ماه (نهم اکتبر) روز جهانی پست و تبریک این روز مهم به خانواده بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاشگران گمنام شبکه پستی، از حضرت وحی سبحان، سلامت، سعادت و سرافرازیتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می نمایم.

                                                   علیرضا رزم حسینی
                                                        استاندار کرمان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.