قدس آنلاین- بیرجند: فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از دستگیری کلاهبردار 30 میلیارد ریالی خبر داد.

دستگیری کلاهبردار 30میلیارد ریالی دربیرجند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سردار مجید شجاع اظهار داشت: با رصد اخبار و اطلاعات روزانه توسط دایره اطلاعات جنایی پلیس و دریافت اخباری مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابهای شهروندان و جعل و اخذ تسهیلات غیرمجاز از بانک توسط یکی از کارمندان مؤسسه مالی بررسی صحت خبر از طریق حراست مؤسسه مربوط پیگیری شد.

وی افزود: پس از تحقیقات میدانی کارآگاهان، 30  نفر از صاحبان حساب شکایت خود را مطرح کردند و با دستور قضائی دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت که قبل از اخذ دستور، متهم اقدام به مخفی شدن در یکی از روستاهای خراسان جنوبی کرده بود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: اقدامات فنی پلیس برای دستگیری متهم به علت کارشکنی یکی از همکاران وی مثمر ثمر نبود و منتج به فرار متهم تحت تعقیب از شهر به نقطه نامعلومی شد.

شجاع عنوان کرد: تعقیب ادامه داشت و در نهایت با به‌کارگیری تمام توان و استفاده از ظرفیت سیستمهای اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی متهم در یکی از استانهای همجوار ردزنی شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله مأموران پلیس آگاهی با گرفتن نیابت به استان محل سکونت متهم متواری اعزام شدند افزود: پس از اقدامات فنی پلیسی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: این متهم تاکنون به برداشت 30 میلیارد ریال از حساب مشتریان با جعل مدرک اعتراف کرده است که در این رابطه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی پرونده به دادسرا اعزام شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.