رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در بحرین مردم حتی اجازه انتخابات آزاد را ندارند و تعداد شیعیان در مجلس نباید از ۱۸ تن تجاوز کند.

رژیم آل سعود عملا دموکراسی را به بازی گرفته است/عربستان برخلاف مقررات بین المللی تابعیت بحرینی ها را تغییر داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشجو ، علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشستی تحت عنوان «خط قرمز» که به نمایش فیلم مستندی در خصوص زندگی شیخ عیسی قاسم، فعال سیاسی بحرینی اختصاص داشت، گفت: امیدواریم ملت های مسلمان منطقه در مسیر همیشگی مبارزه با ظلم که در نهایت به حکومت جهانی عدالت حضرت حجت منجر خواهد شد، استوار باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاومت های خستگی ناپذیر مردم بحرین با ظلم و نپذیرفتن ذلت گفت: همان طور که شیخ عیسی قاسم اعلام کرد این فرهنگ همان فرهنگ عاشوراست و ما نیز مفتخر به ادامه آن هستیم.

وی با بیان اینکه مردم بحرین در عصر ما یعنی تجسم مظلومیت تصریح کرد: این مردم در طول سال های طولانی گذشته افتخار داشتند علی رغم اینکه شجره ملعونه آل سعود با همه عِده و عُده و یک ساختار نظامی وارد عرصه شد و از تمام ظرفیت شش کشور منطقه استفاده کرد و تانک و توپ و مزدور جمع کرد و برخلاف مقررات بین المللی تابعیت بحرینی های اصیل از جمله شیخ عیسی را تغییر داد از جایگاه مبارزاتی خود کوتاه نیامدند این در حالی بود که رژیم آل خلیفه مزدوران سایر کشورها را به تابعیت بحرینی پذیرفت اما غافل از اینکه با این اقدامات آتشفشان مبارزاتی مردم خاموش نخواهد شد و حتما پیروزی از آن مردم بحرین خواهد بود.

بروجردی با اشاره به تلاش های آزادگان بحرینی در احقاق حقوق ملت مظلوم این کشور گفت: آنها توانستند از پارلمان آمریکا سند محکومیت دولت بحرین را بگیرند و همچنین در سازمان ملل پیگیری هایی در این خصوص داشته باشند که انصافا هنری است که در استفاده از مقررات بین المللی به خرج دادند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تمام اصول بین المللی برای مردم هر کشور حق رای قائلند گفت: این در حالی است که متاسفانه در بحرین مردم حتی اجازه انتخابات آزاد در مجلس را ندارند و شیعیان نباید بیش از 18 نفر در مجلس حضور داشته باشند این عملا دیکتاتوری و بازی با دموکراسی است.

وی ابراز امیدواری کرد که مجموعه ایثارگری ها و تحمل شهادت ها و مقاومت مردم مظلوم و شریف بحرین نتیجه ای جز پیروزی نداشته باشد و تصریح کرد: حضور من در این مجلس به این دلیل بود که اعلام کنم ما در کنار مردم مظلوم منطقه حتما به عنوان یک وظیفه اسلامی حضور خواهیم داشت.

بروجردی در پایان خاطرنشان کرد: نماد همبستگی ما در ایران با مردم بحرین نیز این است که در شهر بروجرد بلواری به نام بحرین نام گذاری کردیم و نماد میدان لؤلو بحرین را در این شهر ساختیم بنابراین هر روز به یاد شماییم و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی همه جانبه مردم این کشور باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.