قدس آنلاین-ایلام: سرپرست بیمه معلم شعبه استان ایلام گفت: این مجموعه بیمه ای سال گذشته توانست با تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان، در بین سرپرستی های بیمه معلم در سراسر کشور، به رتبه برتر کشوری دست یابد.

بیمه معلم ایلام؛ بیمه برتر کشور

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، بهروز کلانتری ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح و رونمایی از ساختمان جدید سرپرستی بیمه معلم در استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما با تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: هدف اصلی بیمه معلم، ارائه سریع و آسان انواع خدمات متنوع بیمه ای به آحاد مختلف مردم و بویژه جامعه معلمان و فرهنگیان است.

وی با بیان اینکه بیمه معلم در استان ایلام 20 نمایندگی دارد و توانسته است برای بیش از 40 نفر اشتغالزایی نماید، بیان داشت: بیمه، پشتوانه ای امن و محکم در برابر انواع حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی است و مردم می توانند با این پشتوانه، با اطمینان خاطر بیشتری ادامه حیات دهند.

سرپرست بیمه معلم شعبه استان ایلام با اشاره به اینکه نگاه مدیران ارشد بیمه معلم به استان ایلام، نگاهی ویژه و ستودنی است، بیان داشت: فعالیت فراگیر و چشمگیر این مجموعه بیمه ای در استان ایلام در سنوات اخیر موجب شده است تا مشتریان و بیمه گذاران زیادی به بیمه معلم در استان اعتماد نمایند و آن را مرجع و مأمن خود بدانند.

بهروز کلانتری یادآور شد: این مجموعه بیمه ای سال گذشته توانست با تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان، در بین سرپرستی های بیمه معلم در سراسر کشور، به رتبه برتر کشوری دست یابد.

گفتنی است در این آیین افتتاحیه، مهرعلی زاده مدیرکل اجتماعی استانداری ایلام، عباس معینی معاون بیمه اشخاص بیمه معلم کشور، حجت الاسلام چراغی پور مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد، ولدبیگی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایلام و جمعی از مردم، بیمه گذاران و کارکنان بیمه معلم حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.