قدس آنلاین- تبریز: فرماندار اهر گفت: با پیگیری‌های لازم و اهتمام جدی سرمایه‌گذاران، کارخانه مس انجرد تا پایان سال‌جاری فعالیت خود را آغاز کرده و برای 500 نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

آغاز فعالیت کارخانه مس انجرد تا پایان سال‌جاری در اهر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سیدمحمد عابدی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اشتغال را یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان شهرستان برشمرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های لازم و اهتمام جدی سرمایه‌گذاران کارخانه مس انجرد تا پایان سال‌جاری این کارخانه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: با راه‌اندازی این کارخانه برای 500 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

عابدی که پیش از این جلسه در جمع سرمایه‌گذاران شهرک حضور یافته بود به برخی مشکلات عمومی مدیران طرح‌های فعال در شهرک صنعتی اهر اشاره کرد و گفت: انتظار داریم مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان نسبت به واگذاری برخی اختیارات به مدیران شهرک‌های صنتعی در شهرستان‌ها از جمله امور مربوط به صدور انشعاب آب، گاز و برق اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: متقاضیان صاحبان واحدهای تولیدی به خاطر انشعاب آب، گاز و برق واحدهای تولیدی خود به مرکز استان رفت و آمد می‌کنند که در جهت تسهیل در امور و تکریم ارباب رجوع اینگونه موارد به خود شهرستان‌ها واگذار شود.

این مقام مسئول افزود: با توجه به وجود بیکاری در شهرستان اهر، حمایت از سرمایه‌گذاری و پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف و به خصوص در حوزه های کشاورزی و صنایع دستی که حتی به سرمایه‌های کمتر و مکان‌های کوچکی نیاز دارند از اولویت‌هاست که امیدواریم ادارات ذیربط در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار اهر، گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران، فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه‌تمام و تکمیل واحدهای تولیدی در حال ساخت که پیشرفت زیادی دارند، در قالب اقتصاد مقاومتی است که از دستگاه‌های مرتبط در این زمینه انتظار داریم در تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نکنند و در صورت ممانعت با دستگاه‌های زیربط برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.