قدس آنلاین-شهرکرد-سید رضا حسینی: مسجد حضرت اباالفضل (علیه‌السلام) روستای سرآقاسید در زمینی به مساحت 220 مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

نخستین مسجد در روستای سرآقاسید با نام حضرت اباالفضل(علیه‌السلام) افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،مسجد برکت حضرت اباالفضل(علیه‌السلام) روستای سرآقاسید با پیگیرهای و همت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و از طریق بنیاد برکت و با نظارت کارگروه بر ساخت‌وساز مساجد دفتر نماینده ولی فقیه در استان در زمینی به مساحت 220 متر مربع احداث و به بهره‌برداری رسید.

یدالله خالدی مسئول نظارت کارگروه بَر ساخت‌وساز مساجد دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: کلنگ ساخت نخستین مسجد در روستای سرآقاسید در تابستان سال 1392 توسط نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، برزمین زده شد که پس از گذشت دو سال شاهد بهره‌برداری کامل  این مسجد هستیم.

وی افزود: مسجد حضرت اباالفضل (علیه‌السلام) روستای سرآقاسید در زمینی به مساحت 220 مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال  به بهره‌برداری رسید.

خالدی با یادآوری این که پیش از ساخت مسجد حضرت اباالفضل(علیه‌السلام) مسجدی در روستای سرآقاسید وجود نداشت خاطرنشان‌کرد: این مسجد نخستین مسجدی است که در روستای سرآقاسید با پیگیرهای و همت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و از طریق بنیاد برکت و با نظارت کارگروه بر ساخت‌وساز مساجد دفتر نماینده ولی فقیه در استان بهره‌برداری شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.