قدس آنلاین - یزد : قائم مقام ستاد سرشماری استان یزدگفت: سرشماری اینترنتی در این استان ۳۳.۶ درصدرشد داشته است .

سرشماری اینترنتی در استان یزد  ۳۳.۶ درصدپیشرفت داشته است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدحمید فخرالدین اظهارداشت : در خصوص میزان پیشرفت سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ۹۵ در استان  تا ساعت هفت صبح امروز شنبه ۲۴ مهرماه ۹۵، تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ خانوار یعنی جمعیتی معادل ۳۷۶ هزار نفر در استان یزد در سامانه اینترنتی سرشماری ثبت‌نام شده‌اند.

وی با اشاره به  تمدید سه روزه‌ی مهلت سرشماری اینترنتی تا سه‌شنبه ۲۷ مهرماه، افزود : سرشماری در هشت شهرستان یزد به پیشرفت بیش از ۴۰ درصد رسیده است.

فخرالدین  با بیان اینکه شهرستان یزد با مشارکت ۲۴.۰۲ درصدی پایین‌ترین میزان مشارکت در سرشماری اینترنتی استان را داشته است، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته(تا ساعت ۷ صبح امروز) هفت هزار خانوار در شهرستان یزد در سامانه اینترنتی سرشماری ثبت‌نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان ساخت ، در حال حاضر استان یزد تا ساعت هفت صبح امروز با مشارکت ۳۳.۶۲ درصدی و یک پله سقوط، در جایگاه چهارم در بین استان‌های کشور قرار دارد. 

قائم مقام ستاد سرشماری استان با بیان این که در مرحله اینترنتی سرشماری، برخی از خانوارها طی تماس های تلفنی و حضوری، درخواست ویرایش اطلاعات خود را مطرح کردند، خاطرنشان ساخت : به اطلاع این دسته از خانوارها می‌رساند، دسترسی خانوارها برای ویرایش اطلاعات پس از اتمام مرحله اینترنتی بازخواهد شد.

وی همچنین با بیان این که تاریخ دقیق زمان ویرایش از طریق سایت www.sarshomari۹۵.ir  اطلاع رسانی خواهد شد، تاکید کرد: خانوارها تنها می‌توانند برای یکبار اطلاعات خود را در سامانه اصلاح کنند.

فخرالدین گفت : کار مراجعه حضوری ماموران سرشماری به درب منازل از چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۵ آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.