قدس آنلاین- تبریز: رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی از ابلاغ اعتبار ۸۵۰ میلیون تومانی برای ۱۱ سالن ورزشی در مناطق محروم استان خبر داد.

ابلاغ اعتبار ۸۵۰ میلیون تومانی برای ۱۱ سالن ورزشی در مناطق محروم آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، داود بهبودی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان از ثبت‌نام ۲۰ درصدی جمعیت استان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ خبر داد و اظهار داشت: پیش‌بینی میانگین پوشش کشوری ۳۵ درصد و استان آذربایجان‌شرقی ۴۰ درصد است.

وی گفت: طبق آخرین گزارش سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن استان تاکنون ۲۴۰ هزار خانوار با جمعیت ۸۰۰ هزار نفری در این سرشماری ثبت نام کرده‌اند.

بهبودی افزود: ما در رتبه ۱۲ کشوری هستیم  و در داخل استان شهرستان‌های هریس و خداآفرین بیش از ۵۰ درصد جمعیت را عبور در سرشماری پوشش داده‌اند ولی برخی شهرستان‌ها مثل بناب پوشش به ۱۰ درصد هم نرسیده است؛ در هر صورت با توجه به تمدید مهلت سرشماری انتظار داریم پیشرفت استان بهتر از این باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی گفت: کارمندان دولت موظف هستند به شکل ۱۰۰ درصدی در این سرشماری پوشش یابند که در این راستا ۸۰ هزار خانوار کارمندان دولت ثبت نام کرده‌اند.

بهبودی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از ابلاغ اعتبار ۸۵۰ میلیون تومانی برای ۱۱ سالن ورزشی در مناطق محروم استان و اعتبار دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان برای پروژه‌های آبرسانی روستایی و عشایر از محل درآمدهای نفتی و پروژه‌های سفر خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.