اولین بانوی مدال آور ایران در بازی های المپیک که به خاطر آسیب دیدگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است، تاکید کرد که برای مسابقات جهانی سال آینده آماده می شود.

کیمیا علیزاده بعد از جراحی: خودم را برای مسابقات جهانی آماده می کنم

به گزارش قدس آنلاین، کیمیا علیزاده که با وجود آسیب دیدگی در المپیک ریو موفق شد به عنوان اولین بانوی ورزش ایران صاحب مدال در این دوره بازی ها شود، دو روز پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی در رابطه با وضعیت خود اظهارداشت: پیش از المپیک آسیب دیده بودم و حتی در المپیک کسانی که از آسیب دیدگی ام خبر داشتند نگران بودند که نتوانم خوب مبارزه کنم. درد زیادی را تحمل کردم و برای مدال طلا تلاش بسیاری کردم، اما برنز گرفتم.

وی افزود: خوشبختانه با همان آسیب دست خالی برنگشتم. می خواهم در آینده مدال خوشرنگ‌تری در المپیک بگیرم که امیدوارم طلا باشد.

وی ادامه داد: شرایطم هم اکنون خوب است و عمل با موفقیت انجام شد. باید دوران نقاهت را سپری کنم تا برای مسابقات جهانی سال آینده آماده شوم و امیدوارم بتوانم برای کشورم افتخار آفرین باشم.

دارنده برنز المپیک در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: از پزشکان که زحمت زیادی این مدت برایم کشیدند تشکر می کنم. همچنین از مسوولان فدراسیون، مربی و خانواده کمال تشکر را دارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.