قدس آنلاین- یزد : دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان، همسران همکار و دانشجویان وزارت نیرو در این استان خبر داد.

استان یزد؛ میزبان مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو

به گزارش قدس آنلاین  ازیزد ، ضیاء زینی، با بیان این خبر اظهار داشت : یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان، همسران همکار و دانشجویان وزارت نیرو ۱۶ الی ۱۹ آذرماه سال جاری به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره مسابقات با هدف زمینه‌سازی برای تقویت فرهنگ نورانی نماز و قرآن، ایجاد رقابت سالم در فعالیت‌های قرآنی، فضاسازی قرآنی در استان و پرورش استعدادهای قرآنی در یزد برگزار خواهد شد.

زینی با اشاره به این که این مسابقات در شش بخش حفظ، قرائت(تحقیق)، قرائت(ترتیل)، مفاهیم، زبان‌آموزی و تحقیق موضوعی برگزار می‌شود گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات و میزبانی شایسته استان شش کمیته فنی، حفاظت، مالی و پشتیبانی، استقبال و تبلیغات و اطلاع رسانی تشکیل شده است.

این مسئول تصریح کرد : در این مسابقات نزدیک به ۴۰۰ نفر از سراسر کشور در رشته‌های ذکر شده به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که از این تعداد ۲۴ نفر از استان یزد هستند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.