قدس آنلاین – سبزوار- سید محسن جعفری : رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار گفت : امسال حدود دو هزار متر مربع محوطه داخل امامزادگان خسروجرد با هزینه بالغ بر سیصد میلیون ریال انجام شده است که هزینه آن از طریق کمکهای مردمی پرداخت میشود.

۴هزار  متر رمپ ورودی امامزادگان خسروجرد سبزوار آسفالت میشود

حجت الاسلام نیساری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار با بیان اینکه سرویسهای بهداشتی این محل نیز تا کنون با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان در حال اتمام می باشد افزود : ۷۵ میلیون تومان از این مبلغ از محل اعتبارات زیارت استانداری خراسان رضوی پرداخت شده است  و الباقی هم از محل کمکهای مردمی پرداخت میشود .

وی اظهار داشت : همچنین قرار داد ضریح این امامزادگان ( چهار امامزاده مدفون ) به مبلغ ۷۰ میلیون تومان با اساتید برجسته استان اصفهان منعقد شده است که انشا ا... تا پایان سالجاری کار  نصب این ضریح مطهر عملیاتی میشود و هزینه آن از محل کمکهای مردمی در غالب طرح مودت پرداخت میشود .

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار مرمت گنبد و احداث دو رواق به مساحت ۵۰۰ متر مربع را جزو ضروریات این بقعه متبرک عنوان کرد ودر عین حال یادآور شد : احداث این دو رواق نیازمند بالغ بر ده میلیاردریال اعتبارمیباشد که با توجه به هزینه های صورت گرفته امسال امکان عملیاتی شدن آن میسر نمی باشد .

نیساری خاطر نشان کرد : چون به ماه صفروایام حرکت کاروانهای پیاده حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین فصل بارندگی و سرما و لزوم آمادگی بقاع متبرکه میقات الرضا ، به منظور پذیرایی از زائران حرم رضوی نزدیک می شویم جلسه ای نیز در همین راستا  در محل اداره راه و شهرسازی سبزوار به منظور آسفالت رمپ ورودی امامزادگان خسروجرد برگزار شد.

وی گفت : مقرر گردید اداره راه و شهرسازی نسبت به پیگیری و تامین ۳۰ تن قیر مورد نیاز از طریق استان اقدام لازو را انجام دهد و در صورت تامین در اختیار اداره اوقاف  قرار داده تا بصورت مشارکتی نسبت به آسفالت حدود ۴ هزار  متر رمپ ورودی امامزاده اقدام شود . /  انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.