فرماندار استان الشرقاط امروز دوشنبه از تخریب مقرهای داعش در شمال صلاح‌الدین و کشته شدن تعدادی از عناصر تروریستی در حمله هوایی به این منطقه خبر داد.

تخریب مقرهای داعش در حمله هوایی به شمال صلاح الدین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، هواپیماهای ارتش عراق به طور گسترده مواضع داعش در ساحل الایسر و دو روستای السفینه و السدیره از توابع استان الشرقاط واقع در 45 کیلومتری شمال صلاح الدین را بمباران کردند که در نتیجه آن حدود 5 مقر گروه داعش تخریب شد.

الدودح همچنین اظهار داشت: در این حمله تعداد زیادی از عناصر داعش کشته و زخمی شدند.

وی در ادامه از تصمیم نیروهای امنیتی برای وارد آوردن ضربات کوبنده به داعش و آزادسازی تمامی مناطق الشرقاط و آزادسازی ساحل الایسر خبر داد.

بر اساس این گزارش، عملیات آزادسازی موصل شاهد پیشرفت محسوس نیروهای امنیتی در چندین محور بوده است.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، بامداد امروز ــ دوشنبه ــ از آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل از چنگال گروه داعش خبر داد و متذکر شد نیروهایی که وارد موصل خواهند شد منحصراً «نیروهای ارتش عراق و پلیس فدرال» هستند.

موصل از بزرگ‌ترین شهرهای عراق، مرکز اداری استان نینوا در شمال این کشور است. این شهر در جریان پیشروی‌های عمده داعش، در تابستان 2014 به تصرف عناصر این گروه تروریستی در آمد و به‌عنوان مرکز اصلی حضور تکفیری‌ها در عراق به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.