سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از بررسی دو موضوع توسعه استان خوزستان و شرایط و ابعاد امنیت آب شرب و کشاورزی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

«امنیت آب» در کمیسیون امنیت ملی مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به نشست امروز (دوشنبه 26 مهر) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: هیئت رئیسه کمیسیون با حضور رؤسای کمیته‌های کمیسیون تشکیل جلسه داد.

وی از حضور محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر  و معاون سیاسی وزارت کشور و ذوالفقاری معاون امنیتی- انتظامی وزارت کشور در جلسه امروز صبح کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: در این جلسه  بررسی مسائل توسعه استان خوزستان  بررسی شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم ادامه داد: در این جلسه موضوعات مختلف در راستای  راه‌های توسعه و عمران استان خوزستان مورد بحث قرار گرفت و بر تسریع و تقویت طرح جامع توسعه استان و تامین امکانات مورد نیاز به ویژه آب، راه و نیازهای فرهنگی منطقه تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جلسه بعدی کمیسیون از ساعت 10 صبح و با موضوع "امنیت آب" تشکیل شد، عنوان کرد: کمیته امنیت آب به ریاست محمدمهدی برومندی و حضور نمایندگانی از کمیسیونهای امنیت ملی و سیاست خارجی، کشاورزی، آب و منابع طبیعی و انرژی تشکیل شد.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: در این نشست شرایط و ابعاد امنیت آب شرب و آب کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و راه‌های تامین، صرفه‌جویی، بهینه‌سازی مصرف و استحصال آن چه به صورت آب‌شیرین و چه به صورت آب کشاورزی، بررسی شد تا به روشها و راه‌حلهای مناسبی دست یابیم.

به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز روشها و حوزه‌های انتقال آب و همچنین ظرفیتهای شیرین کردن آب به بحث و گفت‌وگو گذاشته شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.