قدس آنلاین- تبریز: فرمانده نیروی انتظامی مراغه گفت: با اقدام شجاعانه یکی از ماموران پاسگاه شهید غفاری فرماندهی انتظامی شهرستان مراغه، دختر جوانی که قصد خودکشی داشت، از مرگ حتمی نجات یافت.

جزئیات نجات دختر 17 ساله از دریاچه سد علویان مراغه توسط پلیس

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رضا اصلانی‌فر اظهار داشت: به دنبال گزارش مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی با 110، مبنی بر اینکه دختر جوانی قصد پرت کردن خود به سد علویان این شهرستان را دارد، بلافاصله گشت پاسگاه 3 به سراکیپی استوار کریمی به محل اعزام شد.

وی افزود: تا رسیدن مامورین به محل، دختر جوان خود را به آب پشت سد انداخته و در حال غرق شدن بود که بلافاصله استوار کریمی با فداکاری و از خودگذشتگی بطوریکه غرق مامور نیز متصور بود، برای نجات جان دختر، خود را به آب سد انداخته و با اقدامی شجاعانه و مهارت خاص وی را به حاشیه سد رسانده و با انجام کمک‌های اولیه دختر جوان را از مرگ حتمی نجات می‌دهد.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط مشاورین این فرماندهی، مشخص شد دختر 17 ساله با خانواده خود دچار اختلاف شده و با کرایه کردن تاکسی خود را به بالای سد علویان مراغه رسانده و قصد خودکشی می‌کند. 

این مقام مسئول با بیان اینکه دختر جوان پس از نجات از مرگ حتمی به آغوش خانواده بازگشت، عنوان داشت: در این حادثه که با موجی از شادمانی و اشک شوق همراه بود خانواده این فرد از اقدام شجاعانه این مامور وظیفه شناس پلیس تقدیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت:این اقدام شایسته مامور وظیفه شناس پاسگاه 3 شهرستان، نشان از روحیه ایثارگری پلیس نسبت به شهروندان است و نیروی انتظامی به داشتن چنین نیروهای متعهدی به خود می‌بالد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.