مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: روز گذشته کف اتاق پذیرایی یک منزل مسکونی به دلیل وجود یک چاه قدیمی به عمق ۱۵ متر ریزش می‌کند.

ریزش ۱۵ متری کف یک منزل مسکونی در کاشمر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، امیر نژاد رحیم اظهار کرد: روز گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی خبر ریزش کف یک منزل مسکونی اعلام شد که به دنبال آن تیم امداد و نجات از ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی کاشمر به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این واحد مسکونی در خیابان شهاب ترشیزی شهر کاشمر رخ داده است، افزود: با حضور آتش‌نشانی در محل مشخص شد که بخش زیادی از کف اتاق پذیرایی ریزش کرده است و براساس گفته‌های ساکن این منزل مسکونی روز یکشنبه صدای مهیبی از داخل منزل شنیده می‌شود که توجهی به آن نمی‌کنند و روز دوشنبه که در منزل نبودند  بخشی از منزل به داخل چاهی به عمق ۱۵ متر ریزش می‌کند.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر  با تاکید بر اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، ادامه داد: اقدامات ایمنی لازم برای جلوگیری از بروز حادثه احتمالی انجام شد.

وی گفت: با حضور نیروی انتظامی، صورت‌جلسه‌ای تنظیم شد و منزل مذکور و منزل هم‌جوار تخلیه شد تا دایره عمران شهرداری با استفاده از امکانات و تجهیزات نسبت به پر کردن چاه و ایمن‌سازی آن اقدام کند.

نژاد رحیم تصریح کرد: سالانه شاهد ریزش چاه‌های قنات قدیمی در نقاط مختلف شهر کاشمر هستیم که بخش عمده‌ای از این ریزش‌ها به دلیل اتصال شبکه فاضلاب منازل به این چاه‌های قنات قدیمی و مخروبه اتفاق افتاده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.