قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: در بخش صنعت و کشاورزی مشکل کمبود آب و در شهرکرد مشکل کدورت آب وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های مختلف، حفظ سلامت جامعه است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی، گفت: آب شرب سالم از ملزومات جامعه است و در سه سال گذشته آب‌رسانی مستقیم از طریق ایجاد شبکه و خط انتقال جدید و آب‌رسانی غیرمستقیم از طریق حفر چاه‌های جدید در استان در دستور کار قرار گرفتند.

قاسم سلیمانی افزود: یکی از مهم‌ترین کارهای دستگاه‌های مختلف، حفظ سلامت جامعه است.

سلیمانی تصریح کرد: باید مراقب بود که به دلیل تولید اشتغال و واحدهای اشتغال‌زا، آلایندگی و عوامل بیماری‌زا در جامعه به‌وجود نیاید.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 180 میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای طرح انتقال آب بن-بروجن در سال جاری انجام شده است که با توجه به دارایی‌ خزانه ابلاغ خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در بخش صنعت و کشاورزی مشکل کمبود آب و در شهرکرد مشکل کدورت آب وجود دارد که در سه سال گذشته هزینه‌های زیادی برای رفع آن انجام شده است.

وی گفت: به دلیل گزارش‌های غلط در حوزه آب، اخیرا اطلاع‌رسانی نادرستی در مجامع عمومی استان صورت گرفته است که راه‌گشا نیست و باعث بروز مشکلات می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: به‌منظور تامین هزینه مورد نیاز آب‌رسانی به بقاع متبرکه استان از ظرفیت خیرین استفاده شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.