قدس آنلاین: خبرنگار روزنامه شهرآرا خبرنگار به دلیل پرسیدن سوالی در خصوص آخرین وضعیت پدیده و تشکیل اتاق تبادل سهام برای این شرکت از معاون اجرائی رئیس جمهور و استاندار خراسان رضوی بازداشت شد.

پاسخ پدیده‌ای معاون اجرائی رئیس جمهور با برخورد نیروهای امنیتی و بازداشت خبرنگار ناتمام ماند

به گزارش قدس آنلاین، محمد شریعتمداری معاون اجرائی رئیس جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه و برادر رئیس جمهور و علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی از نمایشگاه "خانه ایرانی" در نمایشگاه بین‌المللی مشهد، بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید شریعتمداری در جمع خبرنگاران حاضر شد تا پاسخگوی سؤالات اصحاب رسانه باشد که متأسفانه باز هم شاهد گستاخی و حرمت شکنی محافظان این شخصیت‌ها بودیم؛ گروهی که با احترام تمام به زحمتکشان این کار نقش و وظیفه اصحاب رسانه را که به فرموده مقام معظم رهبری رکن چهارم جامعه بوده و رابط میان مردم و مسئولان هستند را درک نمی‌کنند و به واقع باید گفت اینگونه افراد مخالف نیستند، بلکه منافق هستند.

در زمان پرسش و پاسخ خبرنگار روزنامه شهرآرا به دلیل پرسشی که درباره آخرین وضعیت پدیده داشت با برخورد امنیتی تیم حفاظتی کاروان دولت مواجه شد و تیم امنیتی شریعتمداری حین مطرح شدن سوال این خبرنگار در خصوص آخرین وضعیت پدیده و تشکیل اتاق تبادل سهام برای این شرکت از معاون اجرائی رئیس جمهور و استاندار خراسان رضوی، تلفن همراه و کیف این خبرنگار زحمتکش را گرفته و وی را به اتومبیل نیروی انتظامی منتقل کردند.

پس از این اتفاق نیز سایر خبرنگاران نسبت به این اقدام گستاخانه معترض شدند و این اعتراض با سکوت مسئولان همراه بود و حتی آقایان محافظ نما خبرنگار روزنامه قدس را هم تهدید به بازداشت کردند و گفتنذ اگر از پدیده سوال بپرسی تو را پیش همکار بازداشت شده‌ات می‌فرستیم.

متأسفانه جسارت به خبرنگاران زحمتکش و بی‌ادعا برای بار اول نبوده و بارها و به شکل‌های مختلف این نامهربانی‌ها را شاهد بودیم و اصحاب رسانه منتظر پاسخ مسئولان در قبال این گستاخی هستند، البته اگر پاسخی برای گفتن باشد و توجیه‌کاری خطای خود نباشد!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.