قدس آنلاین- تبریز: فرماندار بناب با انتقاد از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان به‌ خاطر افزایش بیش از حد شپش در مدارس شهرستان گفت: آمارهای اعلام شده در خصوص وجود شپش در مدارس بناب برازنده این شهرستان نبوده و جای تأسف دارد.

انتقاد از افزایش بیش از حد شپش در مدارس بناب

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ولی‌ فرج‌اللهی  امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب با بیان اینکه تغییر در سبک زندگی تأثیر زیادی در پیشگیری از بیماری‌ها دارد؛ اظهار داشت: افزایش وزن، فشار خون و دیابت در بین مردم به‌ وِیژه در کارکنان ادارات شهرستان وجود دارد و هم اکنون 67 درصد کارکنان ادارات شهرستان از اضافه وزن برخوردار هستند که تحرک کم و عدم  ورزش منظم از عوامل افزایش وزن در این افراد است.

فرماندار بناب تأکید کرد: جا دارد نسبت به فرهنگ‌سازی و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در راستای کاهش این مشکلات قدم برداشت.

فرج‌اللهی با انتقاد از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان به‌خاطر افزایش بیش از حد شپش در مدارس شهرستان خاطرنشان کرد: آمارهای اعلام شده در خصوص وجود شپش در مدارس بناب برازنده این شهرستان نبوده و جای تأسف دارد.

وی افزود: جا دارد مسئولان شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش بناب نسبت به انجام غربالگری برای جلوگیری از شیوع آن اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار بناب با اشاره به اینکه دولت تدبیر امید در بحث بهداشتی 42 هزار تومان برای مسائل درمانی هر شهروند هزینه می‌کند؛ تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در زمینه بهداشت انصافاً خدمات قابل توجهی به مردم ارائه می‌دهد که متأسفانه به علت عدم اطلاع‌رسانی مردم نمی‌توانند از این خدمات رایگان استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.