قدس آنلاین - ساری : همزمان با نخستین اجلاسیه بین المللی مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری؛ نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی و تندیس برترین حامی اقتصاد ملی در صنعت نفت به " محمداسماعیل ابراهیم زاده " مدیر عامل شرکت گاز مازندران اهدا شد.

مدیرعامل گاز مازندران به عنوان مدیر موفق ملی برگزیده شد

در این اجلاس که با حضور جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کشوری، فعالان اقتصادی، کارشناسان و صاحبنظران برگزار گردید، هیات داوران اجلاس پس از بررسی مستندات و مدارک ارایه شده، گواهینامه استاندارد بین المللی سرعت، امنیت و دسترسی برتر در ارائه خدمات مطابق با استانداردهای جهانی به شرکت گاز مازندران اعطا نمودند.

همچنین با عنایت به مدارک و مستندات ارائه شده و بررسی صورت گرفته از سوی دبیرخانه اجلاسیه از بین مجموعه تولیدی و خدماتی، نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی و تندیس برترین حامی اقتصاد ملی در صنعت نفت به مدیرعامل شرکت گاز مازندران تعلق گرفت.

نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام، در مرکز اسناد و کتابخانه ملی، توسط گروه بین الملل عصر نوین و گروه اسپرلوس برگزار شد و از دیگر برنامه های این اجلاس، امضاء لوح تجدید میثاق جامعه صنعت معدن و تجارت کشور با مقام معظم رهبری توسط فعالان اقتصادی بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.