۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 466318

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده قرار است ورزشگاه نقش جهان هفته آینده افتتاح شود.

ورزشگاه نقش جهان هفته آینده افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان پس از سال‌ها انتظار فوتبال‌دوستان اصفهانی قرار است هفته آینده رسماً افتتاح شود. این ورزشگاه روز چهارشنبه ۵ آبان ماه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و مسئولان استان افتتاح خواهد شد.

البته ورزشگاه نقش‌جهان بلافاصله پس از افتتاح مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و کم و کاستی‌های آن از جمله محوطه‌سازی اطراف و بحث نورپردازی ظرف یک ماه بعد تکمیل خواهد شد.

ورزشگاه نقش‌جهان احتمالاً ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۵ آبان ماه افتتاح می‌شود؛ البته این ساعت هنوز قطعی نیست و ساعت دقیق افتتاح پس از هماهنگی روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و روابط عمومی شرکت فولادمبارکه اعلام می‌شود.

اینکه این ورزشگاه معظم و زیبا قرار است در یک دیدار خیلی معمولی بر روی مردم باز شود و به نوعی هیجان و فرصت یک افتتاح باشکوه را از سپاهانی ها می گیرد، مسئله ای است که سپاهانی ها باید به آن پاسخ دهند. سپاهانی ها که طی دو فصل اخیر در سایه مدیریت نه چندان مطلوب، روزهای عجیب و غریبی را تجربه کرده اند، حالا در مورد افتتاح نقش جهان نیز چندان ذوق به خرج نداده و در حال برنامه ریزی یک اقدام سوال برانگیز هستند!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.