۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 466518

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا به ستایش از بوفون پرداخت و او را بهترین دروازبان تاریخ فوتبال جهان دانست.

تمجید ویژه مارچلو لیپی از بوفون

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از توتو اسپورت، مارچلو لیپی یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال ایتالیا به شمار می آید که توانست این تیم را به قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ برساند. لیپی در تیم های زیادی مربیگری کرده است و یوونتوس یکی از این تیم ها است. او به خوبی بوفون را می شناسد و با وجود انتقادهای زیادی که اخیرا از این دروازبان شد به ستایش از او پرداخت.

لیپی درباره بوفون گفت: بوفون از نظر من بهترین دروازبان تاریخ فوتبال جهان است. من به خوبی این دروازبان را می شناسم و می دانم تا چه اندازه بزرگ و تاثیر گذار است. وقتی یک دروازبان کوچک اشتباه می کند کمتر کسی به انتقاد از او می پردازد اما دروازبان های بزرگ همواره زیر ذره بین هستند و یک اشتباه از آنها باعث می شود تا بسیاری به انتقاد بپردازند. بوفون بزرگ است و طبیعی است که وقتی اشتباه کند به انتقاد از او بپردازند. به هر حال باید بگویم که او هنوز هم نزد من شماره ۱ است.

بوفون در دیدار تیم ملی فوتبال ایتالیا برابر اسپانیا در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اشتباه بدی انجام داد که باعث شد دروازه او باز شود. بعد از این اشتباه انتقادهای زیادی از این دروازبان بزرگ شد.
بوفون در دیدار اخیر یوونتوس برابر لیون یک تنه تیمش را نجات داد و واکنش تندی به انتقادهای اخیر از خود داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.