سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر آیندهوون به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته پیروزی دانست.

آنچلوتی: این بایرن مونیخ ایده آل من است/ رقابت نزدیکی با اتلتیکو داریم

به گزارش قدس آنلاین، بایرن مونیخ بعد از سه تساوی پیاپی رنگ پیروزی را دید و خود را از زیر فشار خارج کرد. شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی سوم خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آره نا از آیندهوون پذیرایی کردند و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند تا نشان دهند د ر وضعیت خوبی به سر می برند.

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت. سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ گفت: این همان بایرنی است که انتظار دارم. بسیار خوب ظاهر شدیم و در نهایت به آنچه که شایسته اش بودیم رسیدیم.

او ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم. در ۳۰ دقیقه نخست توفانی ظاهر شدیم و فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و در نهایت هم دو گل به ثمر رساندیم اما در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه نخست این آیندهوون بود که روی اشتباهات ما و در ضد حملات خطرناک ظاهر شد و دروازه ما را هم باز کرد.

سرمربی سابق رئال مادرید در پایان سخنان خود گفت: در نیمه دوم دوباره نوبت ما بود که کنترل بازی را در دست گیریم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم و دو گل دیگر هم به ثمر رساندیم. از عملکرد شاگردانم راضی هستم. باید در دیدارهای آینده هم قدرتمند ظاهر شویم. اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ شانس های اصلی صعود به دور بعد هستند و رقابت فشرده ای با این تیم داریم. اگر می خواهیم که در ادامه به مشکل نخوریم باید بهتر از این ظاهر شویم.

بایرن مونیخ با این پیروزی که بدست آورد ۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند. اتلتیکو مادرید با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.