قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور : مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از رقابت حافظان کل قرآن در چهارمین روز از مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار رشت خبر داد.

رقابت حافظان کل قرآن کریم در زیباکنار

حجت‌الاسلام ولی عادلی در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار اظهار کرد: امروز چهارمین روز برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در گیلان است.

وی با بیان اینکه مسابقات مذکور با حضور حدود یک‌هزار نخبه قرآنی کشور در گیلان در حال برگزاری است، افزود: امروز در سالن جام جم مجتمع هنری‌ـ‌رفاهی زیباکنار رشت مرحله نیمه‌نهایی حفظ کل قرآن کریم و در سالن شهید آوینی مرحله نیمه‌نهایی حفظ 20 جزء برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: عصر امروز نیز مرحله مقدماتی قرائت قرآن کریم در سالن جام جم و مرحله مقدماتی مسابقات حفظ 10 جزء در سالن شهید آوینی مجتمع تفریحی‌ـ‌رفاهی زیباکنار رشت برگزار می‌شود.

وی وضعیت جوی را تنها مشکل مسابقه مذکور عنوان کرد و یادآور شد: به غیر از شرایط جوی و بارندگی که از ویژگی‌های استان گیلان در این فصل از سال است، مشکل دیگری در برگزاری مسابقات وجود ندارد.

عادلی حضور چهره‌های برتر قرآن کریم در گیلان را منشأ خیرات و برکات بسیار زیادی در استان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم بهترین استفاده را از فضای معنوی حاکم بگیریم.

سی‌و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان گیلان و در شهر زیباکنار رشت تا هفتم آبان ماه سال جاری در حال برگزاری است.

در مسابقات مذکور حدود یک‌هزار نفر از فرهیختگان قرآنی استان‌های مختلف کشور در رشته‌های و دو بخش خانم‌ها و آقایان با هم رقابت می‌کنند.

این دوره از مسابقات در رشته‌های تلاوت تحقیق، ترتیل، حفظ 20 جزء، حفظ‌ کل و مفاهیم به همراه رشته‌های اذان، ابتهال، تواشیح و دعاخوانی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.