قدس آنلاین- بیرجند: رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه این دانشگاه آماده همکاری با صنعت وتولید است گفت: رسالت دانشگاه صنعتی بیرجند با رسالت سازمان استاندارد و مجموعه صنعت، معدن و تجارت گره می‌خورد.

همکاری های صنعت با دانشگاه در خراسان جنوبی توسعه می یابد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، ناصر مهرشاد در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد و تقدیر از واحدهای تولیدی نمونه استاندارد  خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: استاندار یک مسئله مهم است که در این راستا یک روز جهانی به آن اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه لازم است که معیار نظم و اندازه‌گیری برای کیفیت زندگی اجتماعی و فردی نیز در استاندارد جانمایی شودتصریح کرد: ما با استاندارد خویشی و رقابت نزدیکی داریم و به عنوان دانشگاه صنعتی سعی و تلاش‌مان بر این است که انسان‌های فن‌شناسی باشیم و در صنعت آدم فن‌شناس لازمه کار است.

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند  با اشاره به اینکه معنی دانشگاه یعنی محوای علم و دانشگاه باید حواس جمع باشد تا به این جایگاه برسد و در این راستا نیز عمل کرده است تصریح کرد: مجموعه‌های کوچک با رسالت های مشخص می‌تواند بهتر کمک حال مجموعه صنعت، معدن و تجارت باشند.

وی باتاکید براینکه یکی از شاخصهای ارزیابی توسعه کشورها این است که دستگاههای اندازه‌گیری آن کشور از کیفیت بالایی برخوردار باشد افزود: رسالت دانشگاه صنعتی خراسان جنوبی با رسالت سازمان استاندارد و مجموعه صنعت، معدن و تجارت گره می‌خورد.

مهرشاد تصریح کرد: این دانشگاه مجموعه مخاطب خود را خیلی ارزشمند می‌داند زیرا رسالت ما این است که عالم باشیم و رسالت مجموعه مخاطب ما این است که عامل باشند و علم و عمل وقتی در کنار هم قرار بگیرند می‌تواند انقلابی در زمینه‌های مختلف ازجمله در نحوه زندگی، معیشت و ایجاد اشتغال به پا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.