قدس -آنلاین- اراک-احمد مختاری: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:جریان کربلا یک حادثه و جرقه عادی نبود، بلکه جریانی بین حق و باطل بود. دفاع از حق، بهترین آموزه ای است که از جریان کربلا می تواند برای همگان سرمشق باشد.

دفاع از حق، سرمشق بهترین آموزه کربلا برای همگان

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در اولین کنگره ۴۰۰ نفر از سرداران، فرماندهان و شهدای شهرستان تفرش گفت: جریان کربلا یک حادثه و جرقه عادی نبود، بلکه جریانی بین حق و باطل بود. دفاع از حق، بهترین آموزه ای است که از جریان کربلا می تواند برای همگان سرمشق باشد.

کریمی اظهار کرد: امام حسین(ع) در جریان کربلا، بحث گذشت را کامل کرد و از جان، مال، خانواده، رفاه و آسایش گذشت تا دین خداوند باقی بماند. وی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد، بیان کرد: امت اسلامی پیروان همان امام شهید هستند. رزمندگان این امت در جریان دفاع از دین و کشور، سنگرهای نبرد را تبدیل به مساجد و محل حضور ملائک کرده بودند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: شهدا الگوهای خوبی برای مسئله دفاع از حق هستند؛ آنها برای این مسئله تا پای جان ایستادند و جان خود را نثار کردند. کریمی خاطر نشان کرد: با توجه به آیات سوره آل عمران، خداوند به کسانی که از جبهه باز مانده اند بشارت داده که آنها برای ماموریت بالاتری تربیت شده اند.

اگر این افراد ادامه دهنده مسیر کسانی که در راه خداوند به شهادت می رسند، باشند و به پیمان خود عمل کنند، قطعا به خیل شهدا خواهند پیوست

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.