قدس آنلاین- بجنورد- سمانه محمدزاده ثانی:شهردار بجنورد گفت : 5 پارک محله تا پایان سال در مرکز استان به بهره برداری می رسد.

5 پارک محله در شهر بجنورد به بهره برداری می رسد

کیوان دژهوت در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، افزود: در ایجاد فضاهای سبز شهری ، توزیع متناسب بر اساس نیازمندی مناطق شهری را در اولویت قرار داده ایم تا شهروندان در تمامی محلات شهری دسترسی متناسبی به پارک محله داشته باشند.

وی با اشاره به ایجاد پارک محله در مناطق حاشیه و منطقه دو شهری ،  یاد آور شد: هم اکنون کمبود فضاهای سبز محله ای در مناطق مهر و منطقه دو محسوس است و برنامه احداث پارکها امسال در این دو منطقه متمرکز شد تا بخشی از کمبود ها را رفع کنیم.

دژهوت ضمن تاکید بر ضرورت توجه همزمان به فضاهای سبز به موازات توجه و برنامه ریزی در مدیریت ترافیکی و پسماند ، گفت: ایجاد فضاهای سبز بعنوان ابتدایی ترین و ضروری ترین نیاز و خواست شهروندان امروزی است تا کمبود حاصل از فضاهای آپارتمانی را رفع نماید.

شهردار بجنورد متذکر شد : شعاع دسترسی استفاده از پارک محله 300 متر مربع است و در همین راستا تلاش می کنیم تا با افزایش فضاهای سبز شهری همه شهروندان هر محله قابلیت دسترسی به پارک محله خود را داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.